.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخطار «کواکبیان» درباره مصوبه مجلس مربوط به تعریف رجال سیاسی
نماینده مردم تهران در مجلس در اخطاری با اشاره به این که باید مصوبه مجلس در مورد تعریف رجال سیاسی، مذهبی را در مجمع به جریان بیندازیم، گفت: نباید آنچه اتفاق افتاده وهن نظام شود که یک لشگر بخواهند رئیس جمهور شوند.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در اخطاری با اشاره به سخنان لاریجانی در ابتدای جلسه علنی مجلس در خصوص مصوبه مجلس مربوط به تعریف رجال سیاسی گفت: در مجلس هشتم تعریف رجال سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبر بودن در مصوبه‌ای مورد بررسی قرار گرفت، حتی بنده در مجلس دهم 5 بار تذکر دادم که دولت لایحه جامع انتخاباتی را بیاورد که نیاورد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سیاست های کلی تاکید کردند که شورای نگهبان شاخص ها را مشخص کند، بنده هم بر این نظر هستم اگر مجلس تصویب کرده چرا پیگیری نکرده تا در مجمع تشخیص مصلحت به جریان بیفتد و الان مدت‌هاست که دارد گرد و خاک می‌خورد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: باید این مصوبه در مجمع به جریان بیفتد و آنچه اتفاق افتاده وهن نظام نشود که یک لشگر بخواهند رئیس جمهور شوند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی که ریاست مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به این اخطار گفت: شورای نگهبان در این باره گفتند که متن را قبول داریم و به صورت آئین نامه می آوریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.41 seconds.